Goed(e)koop
Goedkoop
Om met je webshop in Google enigszins op te vallen wordt je aangeraden hiervoor te betalen. Je kan dan google ads campagnes maken. Dat zijn een soort van online advertenties waar in je zoektermen opneemt waarvan je hoopt dat de online shopper hier op zoekt. Zolang als je dagelijks budget het volhoudt zorgt Google ervoor dat je ‘zichtbaar’ wordt en je hoopt dan natuurlijk dat ze op je klikken.
Als ik kijk naar de resultaten van mijn google ads (dat doe ik vrij regelmatig) dan valt mij op dat het grootste gedeelte van mijn dagelijks budget opgaat aan het woord: GOEDKOOP.
Om iets specifieker te zijn: schuifdeuren op maat-goedkoop. Dit is de zoekterm die meeste shoppers online intoetsen wanneer ze opzoek gaan naar een schuifwand. Want hé? We zijn uiteindelijk wel echte Hollanders, ôs ben zunig dus bij voorkeur voor een dubbeltje op de eerste rang!
Goed(e)koop
Nu is het natuurlijk wel zo dat ik er zelf voor heb gekozen om dit zoekwoord te gebruiken want het is namelijk een goed zoekwoord. Dat geldt waarschijnlijk niet alleen voor onze schuifwanden maar voor alles waar we geld voor betalen: huis, tuin, eten, leven, vakantie, huisdier…noem maar op. We kijken altijd naar de prijs. Maar uiteindelijk ook naar de kwaliteit. Want iedere waar is naar zijn geld. Maar is het per definitie zo dat een goedkoop product ook een minder goed product is? Of… zoals het woord het ook zou kunnen zeggen: Een goed(e)koop. Je betaald niet veel voor toch een mooi product.
Schuifwanden van Schuif!
Kijk en daar herken ik ons product nou in! Want wij verkopen online betaalbare schuifwanden. Wat inhoudt dat je niet veel betaald voor een schuifwand en zeker niet meer dan bij onze andere schuifwand specialisten. Ook houdt het in dat je een goed product koopt met de daarbij behorende garanties, we produceren én leveren snel en…hier betaal je niks extra’s voor… we hebben de kennis in huis.
Dus niets gelogen in onze Google Ads maar misschien moet ik toch de zoekterm wijzigen in: schuifdeuren op maat – goed(e)koop…
Liefs Jessica